Måndag

 
 
Julia fynda converse för 400kr, Jag och min primark-påse :), Gatan där vi bor på i bakrunden.
 
Hejsan svejsan! Var hemma hela dagen igår då jag och Julia var helt döda efter London. Både trötta och hade ont i halsen. Idag har jag mått bättre men är fortfarande hostig, med te och halstabletter så har det ändå funkat,  men stannar hemma nu på kvällen.
 
Idag har vi iaf haft lektioner på förmiddagen och en fototävling på eftermiddagen. Fick en lista på saker vi skulle fota så fick vi 2 timmar på oss att springa runt i brighton. Gick faktiskt ganska bra, kom 2:a och vann supergoda kakor :).
Missade vår buss så hade lite extra tid efter att vi slutat, så det blev en liten sväng in på primark. Köpte bara saker jag kollat efter sen tidigare så det var bra. Nu ska vi vila och kanske kolla på någon serie. puss o kram

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!