Regn, regn, regn

 
Det tråkiga vädret ute gör mig riktigt trött och har inte velat göra något alls idag. Jag var på vårdcentralen och tog blodprov. 4 stycken rör, usch, så obehagligt! Åkte hem och vilade och sen skulle jag möta upp Julia för att få tillbaka mammas kamera som hon glömde i måndags. Tänkte vara lite smart och åka och träna när jag ändå var ute, men i skanstull ångra jag mig och hoppade på tunnelbanan mot farsta igen. Så åkte hem, åt lunch och såg på en mysig film istället.
 
Åker till göteborg om en timme så nu ska jag packa och baka chokladbollar som vi ska äta på resan. Puss
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!