1 och en halv dag kvar

Har haft en bra dag idag även om jag inte fick så mycket sömn inatt. Har kollat en del på pretty little liars och det är så spännande!! Gaaah vill bara veta mer och mer.
 
Fick reda på att jag får göra So provet imorgon eftersom jag är ledig på fredag så denna kväll har jag spenderat åt plugg. Hann även med ett tandläkarbesök som endast varande 2 min. Hade jag vetat det så hade jag sluppit oroa mig för det hela dagen. Hatar den där kameran de kör upp i munnen, men som tur va slapp jag den. Sen när jag kom hem följde jag med pappa och Olivia till Sickla för att hämta ut Olivias nya cykel och växla mynt. Det sistnämda fejlade vi med eftersom atomaten var trasig :(
 
Nu ska jag sooova godnatt!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!