Bästa dagen på länge

 
Koftan jag köpte på lovet och som jag hade i måndags.
 
 Idag har varit en bra dag! Jag har:
  • Haft muntlig NP i FR och fått ett C i betyg
  • Ätit god lunch!
  • Haft på mig min skinnjacka även fast det var lite kallt.
  • Fotat med My
  • Kollat på Pretty little liars
  • kört SH'BAM
  • Tränat i Switch-salen
  • Ätit tacos
  • Duschat läääääänge
  • Druckigt mango shake.
  • kollat på vampire diaries
  • skaffat yttligare en månads spotify premium ^^
Och nu ska jag gå och sooova!
 
 
Lunch. Man ser den stora skillnaden på bildkvalitén mellan min kamera och min mobilkamera...

Kommentarer
Julia Korecic

Hej på dig!
Jag har dragit igång en tävling om att vinna ett eget designat skal från caseapp! Något som låter intressant så tar de bara någon minut att vara med! Länk till tävlingen: http://juuliakorecic.blogg.se/2013/march/tavling-vinn-ett-egen-designat-skal.html#comment

KRAM

2013-03-10 19:37:14
URL: http://www.juuliakorecic.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!