Falun bilder

Hejsan! Hoppas allt är bra med er! Tänkte passa på och slänga ut lite bilder från Falun som vi var i med skolan förra veckan. Sen blir det bara mobiluppdateringar under helgen ;). Var sista gången någonsin vi var där så känns lite sorgligt. Kommer fler bilder sen, en av våra lärare lånade min kamera under hemkunskapen så har en hel del därifrån också :).

 
Började vår Falunvecka med ett utepass. Vilket självklart innebar en promenad till Ica Maxi. Fyndade jordgubbar för 10 kr pkt och fikade kladdkaka med mjukglass - en bra start på veckan.
 
 
 
 
 
 
 
Hade Kemi en halv dag och fick då göra olika labbar. Oskar eldar helium (?) på bilden
 
 
 
Haha lägg märke till alla VS parfymerna och hårprodukterna i fönstrena, kännde oss som hemma helt enkelt ^^
 


 
 
 
Sista kvällen hade vi spexfoto med temat "Jag om 20år". Själv var jag fotograf, även om sannolikheten att jag blir det inte är så stor. Fototna ovan och under är inte min klass + att bara de som ville är med - tog bilder på vår också men eftersom jag var med på bilden blev det underifrån, hoppas att vår lärare mejlar ut de "riktiga" bilderna!
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!