Harlem Shake

 
Harlem shake som jag och några andra 9:or gjorde i Falun!
 
Hejsan! Har haft nationella i Franska hela dagen idag. Kändes helt okej faktiskt, nu har jag bara den muntliga delen kvar som görs imorgon. Wish me good luck!
 
Efter skolan köpte jag nytt gymkort! Äntligen kan jag blippa kortet och bara gå förbi spärrarna. Känns segt att behöva fråga dem i kassan om de kan släppa in en
Jag och Hedda körde styrkegym, körde de flesta maskiner så får se hur mycket träningsvärk jag har imorgon... Men just nu känns det lugnt iaf!

Kommentarer
elin stridh

Vill du göra ett bloglovinbyte? :)

2013-03-06 21:17:56
URL: http://elincecilia.com/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!