Köper sommar

 
 
Hej alla! Hade på mig skinnjackan idag och med kofta och en tunn luvtröja under så fungerade det utan att jag frös ^^. Härligt att det börjar bli lite varmare ute!
Jag stannade kvar i skolan i nästan 2 timmar. Först för att skriva klart ett svenska steg och sen redovisa det och ett franska steg. Stackars Julia som behövde vänta på mig!
Men sen när jag var klar köpte vi mellis på konsum. Vindruvor till mig och Froosh till Froosh-älskaren. Åkte in till stan när vi laddat med ny energi. Skulle kolla på en velor-tröja men hittade ingen snygg. Vill ha en blå ju! Hittade iaf världens snyggaste bikini på cubus som fick följa med mig hem och 3 stycken snygga nagelack i sommarfärger. Laddar gaderoben med sommarkläder! Längtar såå!
 
Nu ska jag kolla på pretty little liars. SÅ SPÄNNANDE!
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!