Musik och ingen söndagsångest än så länge

 
 
Sitter här och pluggar, går väl ändå helt okej. Har ingen direkt söndagsångest eftersom vi ändå hade Falun och sportlov efter varandra. Det är typ 2 veckor lov på rad. Men kommer nog inte vara så glad att gå upp imorgon när klockan ringer klockan 07:00. Ska försöka redovisa 2 steg imorgon. Frågan är om jag blir klar idag eller inte...
 
Sen så är det nationella prov i Franska på onsdag och muntliga på torsdag-eller-fredag. Inget jag ser fram emot direkt men är glad att jag inte har spanska - de har sitt muntliga redan imorgon. Nej nu ska jag återgå till mitt pluggande och musiken.
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!