NP i Kemi och Chill box

 
bild från FELICIAS blogg
 
Hejsan svejsan. Allt bra med er? Idag har jag haft NP i Kemi och var endast en fråga jag visste svaret på till 100%, resten chansade jag hejvilt på. Får väl bli som det blir men ett E hoppas jag att jag får! Var skitsvårt.
 
Slutade 12 så jag Julia, Frida och Felicia drog till Liljeholmen för att kolla ett gymnasium som Frida ska till imorgon. Sedan åkte vi vidare till Täby centrum för att köpa frozen yogurt på Chill box. Var hur gott som helst! Helt klart värt att åka 50 minuter för att komma dit!!!
Var bara att plocka på alla tillbehör man ville ha så vi bombade lite - blev ju inte särkilt snyggt... Men det är smaken som spelar roll!
 
Sen åkte jag direkt till gymmet där jag mötte upp Hedda för ett corepass och sen var vi inne i styrkegymmet och fokusera på armar och insidalår.
Nu ska jag duscha och sen blir det PLL.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!