Frozen yogurt factory

 
 
Bilderna är tagna av My med hennes kamera
Haft en bra dag idag! Dock är jag väldigt trött. Pluggade hela morgonen och fick förvånadsvärt mycket gjort :) Sen åt vi lunch och jag städade lite i mitt rum innan vi åkte in till kungsträdgården. Vi köpte glass på frozen yogurt factory och satte oss i solen. Var riktigt gott men tyvärr smälte glassen väldigt fort så blev mer milkshake än glass...
 
Efter det åkte jag hem till Julia och jag måste ha varit helt inne i candy chrush och riktigt trött för jag glömde gå av i tallkrogen och fortsatte till gubbängen. Hej jag gillar att åka tåg! Väl hos Julia pluggade vi mest No och sista halvtimmen blev det mest musik och annat snack :).
 
Nu har jag precis ätit thaimat, var riktigt sugen på det idag, så nu är jag mätt. Ikväll skulle vi tydligen äta chokladtårta. Ojoj hur ska det gå?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!