Glitter

 
 
Idag hade vi sovmorgon till 13:20 men valde ändå att gå upp 8:30 för att gymma. Tjejerna i klassen hade tänkt att träffas innan vi började hemma hos nån, men vi bestämde att det var enklast att ses senare i forum. Så jag och Anna hann bada bubbelpool och basta innan vi mötte upp dom andra. Mysigt. Köpte latte i forum och snackade.
Nu är jag astrött och har typ flummat hela dagen, inte jättebra då vi har massa saker denna v. matteprov på onsdag, ett svenska tal att skriva tills onsdag/torsdag (?), teknikprov och engelskaläxa på fredag. Och sen ska man hinna träna och vara lite social också...
Nu ska jag lyssna på min gamla spotifylista, hade glömt att den var så grymt bra! Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!