Skola och shopping


 
 
Mössa (new in) - Monki, rosa hoodie - Superdry, jeans - gina tricot, kofta - primark, skor - Duffy.
 
Hej på er! Haft en extremt jobbig skoldag med orientering på morgonen. Gick ju ganska bra men har inte tränat på över 2 veckor eftersom jag varit sjuk, så fick ordentlig mjölksyra i benen när man skulle springa upp för alla berg. Bytte om, duscha och skyndade oss tillbaka till skolan för att ha historie prov. Fick en halvtimme extra men skulle behövt mer tid... Sen så fick vi ingen lunch för att matsalen hade stängt :(.
Jag och Anna åkte iaf in till stan och fick med mig en tröja och en mössa hem. Lånade Isas mössa i helgen och den var så mysig att jag gick och köpte en egen ^^. Tröjan dyker upp i någon outfitbild snart. ♥
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!