Tisdag

 
En bild på fina Isa (min bonussyster) i brist på passande bilder ^^
 
Hejsan! Tisdag idag och har än så länge haft idrott och matte. Bara historian kvar innan dagen är slut. Känner att jag alltid skriver om mitt shema på tisdag men det är för att tisdagar är så sköna! Historia är inte mitt favorit ämne direkt men nu ska vi få göra en film om en uppfinning som förändrat vardagen så känns som om läraren fattar vad som är roligt iaf!
Efter skolan ska jag och några andra från klassen hitta på något, vet inte riktigt vad än men skriver mer ikväll. kram 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!