Lördag

Hallåj vaknade sent igår så dagen blev ganska kort. Åt frukost hos Anna innan jag tog bussen till hökis där mamma och Olivia hämta upp mig. Åkte hem till pappa lämnade lite grejer där och gick sen på loppis som var precis utanför dörren :). Fyndade massa fina saker. Bla. ett vit stickad tröja för 15kr, en filippa K blus för 40kr, ett Ralph Lauren Denim&Supply linne för 50kr och ett par shorts (som tyvärr är för stora) för 15kr. Allt oanvänt! :D Får se om jag hinner sy om shortsen, annars funkar det om jag har ett skärp i midjan :).
Vila resten av dagen och grillade med mamma och Olivia på kvällen.
 
 

Kommentarer
Johanna Gustafsson

jättefina kläder och sjukt billigt ju!

2013-09-13 16:57:58
URL: http://johannasperspektiv.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!