Älskade fredag

 
 
Naturell yoghurt med färsk mango och kiwi, surdegsbröd med skinka, avocado och körsbärstomater och färskmango vid sidan om. Bättre start på dagen får man leta efter.
 
Gick upp en halvtimme tidigare imorse för att hinna packa och fixa extra god frukost. Även om jag behövde slänga i mig frukosten för att hinna till tunnelbanan så var den riktigt god. Synd att man inte har ork och tid att fixa lika god frukost varje dag - fick en riktigt bra start på denna härliga fredag.
 
Solen skiner, det är fredag, jag slutade halv 12 och nu är det äntligen helg! Humöret är helt klart på topp. Hade bara engelska, lunch och teknik med prisutdelning. Tyvärr vann inte min grupp men fick iaf ett tröstpris på en oreochokladkaka ^^. Eftersom Anna är i Dubai fick jag jobba ensam med vårt grupparbete, men satt med Jacob, Axel och Oscar så klarade mig. Efter vi hade slutat var vi ca 12 stycken som gick ut och spela fotboll mot 8 från nån annan klass.
 
Nu ska jag kolla om det finns glass i frysen och sen sätta mig och kolla på serier. Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!