Reseoutfit

 
 
Yogapants från Victoria's Secret // Kofta från Gina Tricot // linne från East West
 
Nu ska vi åka och hämta upp mamma vilken sekund som helst. Men tänkte bara slänga in ett sista inlägg innan vi åker. Brukar inte vara nervös över att flyga men nu är jag det. Vet inte riktigt varför, för vet att risken att något händer är minimal. Men just att veta att jag kommer befinna mig flera kilometer upp i luften skrämmer mig lite just idag.
 
Planet lyfter iallafall 16:50 om det inte är försenat och ska mellanlanda i Wien så är skönt att man får sträcka på benen lite och byta flygplan där. Har skrivit några tidsinställda inlägg som kommer dyka upp när jag är borta, men förhoppningsvis finns det internet på de flesta hotellen så kommer försöka blogga så mycket som möjligt från Thailand också. Puss o kram

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!