Hairtalk

 
Var förbi Blond idag och bokade en klipptid tills onsdag nästa vecka. Äntligen säger jag bara! Har inte klippt mig på 8 månader så nu är det verkligen dax! Är riktigt slitet så kommer klippa ca 15-20 cm.
Har tyvärr väldigt tunnt hår men hoppas verkligen det kommer se tjockare ut när det är kortare! Var först inne på att jag ville slinga håret också men känns inte riktigt värt att lägga 1400kr på det... Bättre att lägga dom pengarna på nåt annat! Sen så har jag väldigt slitet hår så bestämde att det nog är bäst att låta håret vila, eller vad man nu ska säga.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!