20 dagar kvar


2 fina blusar från Odd Molly.
 
Bara 20 dagar kvar tills jag fyller 17 och jag vet inte riktigt vad jag ska önska mig i födelsedagspresent. Känns så tråkigt att säga att man önskar sig pengar, även fast jag vill ha det så jag kan spara dem tills jag blir arton och kan resa och sommaren 2015 då jag vill gå på antingen summerburst eller tomorrowland, eller båda två ^^.
 
Förutom pengar önskar jag mig iaf ett kameraobjektiv, canon 50mm 1.8 och en resa till London. Tyvärr verkar det som de flesta resorna dit i vår är slut :(.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!