Hallåj

                    
 
outfit från i fredags och varmchoklad hemma hos Anna

Alltså vilken träningsvärk jag har i ryggen! Tror jag aldrig haft så här mycket träningsvärk i ryggen förut! Har varit lite jobbigt idag men annars är det kul att passet jag och Julia körde igår gav något. Prövade bodycombat som är ett korigraferat boxinspirerat pass. Både kul och jobbigt. Sov över hos Julia från fredag till lördag, tur det för annars hade jag nog inte kommit upp. Somna inte överdrivet sent men var riktigt trött ändå. På fredagskvällen åt vi hemmagjorda hamburgare, gick till konsum och handla godis och smoothie ingredienser och kolla på teen wolf.
 
I fredags slutade vi klockan 12 så hann följa med Anna till bion i sickla, bara för att inse att den inte uppna förän 2 och att biljetterna var slut. Kändes som mina tår frös till is, askallt ute. Åkte iaf hem till Anna och drack varm choklad och fixade med vår historiafilm.
 
Gjorde i stort sett klart historiafilmen idag, kunde gjort den lite bättre men är ändå skönt att den är klar nu! Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!