Förstår inte

 
Baconomelett och bilder på min nya träningsbh, så snygg!
 
Ibland går det inte att somna, oavsett hur trött jag är och hur länge jag ligger i sängen. 3 och en halv timme tog det att somna igår. Vet inte riktigt vad jag gör fel. Tänker kanske för mycket? Var nära på att ge upp och sätta mig vid datorn, men lyckades tillsist somna med musik i öronen. Inte det bästa då jag vaknar till och från, men fick iallafall sova några timmar.
Nog om sömn, idag har jag vart ensam hemma. Fixade omelett med bacon, tomat och ost till frukost/lunch, lärt mig från mästaren (Julia) ^^. Åkte sen till gymmet och körde konditionsträning. Rensat gaderoben lite och nu blir det myskväll med familjen.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!