Årets första grillkväll

 
Godmorgon! Gårdagen kändes verkligen som en lördag då vi hade studiedag, så var glad att vakna upp och faktiskt veta att jag hade hela lördagen kvar. Sov bort halva dagen igår så det kändes som den bara försvann.
Åkte hem till Anna vid halv 5 för att ta det lugnt där, måla naglarna och sen äta middag. Först var vi några hemma hos Anna och sen mötte vi upp fler för att åka och grilla. Platsen vi tänkt var upptagen men hittade som tur var en annan där vi eldade och några grillade korv och marshmellows. Var mysigt, men väldigt kallt!
 
Har väldigt lätt för att frysa och hade ändå satt på mig thights under jeansen, ett linne, 2 långärmade, en hoodie och en fodrad jacka, men hade ändå ingen känsel i tårna förän jag kom hem och la mig under täcket. Så skönt att sova i sin egen säng, sover mycket bättre och skönare att vakna upp hemma.
 
Idag ska jag försöka vara lite effektiv och träna, plugga, hämta saker hos mamma och baka. Och sen ikväll ska jag på resturang med familjen för att fira min lillasyster i efterskott. Härligt väder ute och är utvilad så detta kommer bli en bra dag!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!