Pricilla

 
Hej på er. Kom precis hem från Söder och Göta Lejon där jag mamma och Olivia var och såg musikalen Pricilla. Riktigt rolig med massor av färgglada kostymer, dans m.m.
 
Mycket mer än så har jag inte hunnit idag. Igår kom Julia och Linnea hem till mig och vi fixade supergod saffrans fisksoppa, snackade och hade det mysigt. Eftersom jag har godisförbud blev det kiwi och hallon till efterrätt för min del och de andra åt glass.
Vid 11 åkte jag och Julia vidare hem till Felicia och hade en fortsatt bra kväll hemma hos henne. Vi och Felicias kompis Emelie sov även där.
 
Har bara ätit frukost idag så nu är jag riktigt hungrig så ska hjälpa mamma fixa middag nu. Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!