Gym och shoppingdag

 
Vaknade upp och var snorig men bestämde mig att åka till gymmet som planerat ändå. Gick bra trotts allt och var riktigt kul att träffa Julia och köra Sh'bam och CX. Svetten rann i slutet men klarade det hahah. Hade träningsvärk från gårdagen men var nog bra att få "träna bort den". Känns som det släppte när jag värmde upp musklerna och fick stretcha mer ordentligt efteråt.
 
Duschade och åkte in till stan och mötte upp Anna. Gick i lite butiker och fick med mig det jag letade efter - ett par jeans och underkläder. Var inne på stadium och suktade efter skidkläder och jag såg en riktigt snygg snowboard. Blev ännu mer taggade på vinter och att åka slalom!
Träffade Erik och hans kompis och följde med dem och käka på subway innan alla åkte hem till sig. Asskönt att komma hem och lägga sig och kolla på film efter gym och en heldag på stan. Känner att förkylningen börjar komma tillbaka igen så blir en lugn kväll med familjen med godis och film♥ Vad ska ni hitta på ikväll?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!