06/02-15

 
Efter skolan idag så drog jag och Anna till stan och letade upp Olivia för att kolla på present åt mamma. Hade som vanligt ångest när jag ska köpa presenter men sen 1 minut innan vi möter upp Olivia fick jag en rätt bra idé så gick väldigt snabbt och smidigt. Jag och Anna satte oss på donken ett tag och snacka innan hon var tvungen att dra iväg till sin dans. 
 
Idag har jag även hunnit ta sällskap hem på tunnelbanan med Alex, ätit god mat och firat min födelsedag i efterskott med mamma, Olivia, mormor och morfar, ta en promenad med Alex och kolla på film med familjen. Nu blir det godnatt för min del för ska upp och jobba imorgon, puss♡

Kommentarer

Han har könsjukdomar

Svar: Hahah nää
emelie

2015-02-06 23:02:51

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!