17 februari

 
Hej på er! Är både semeldagen och min namnsdag idag så är lite kul. Har hunnit äta en semla i skolan idag, men blir även semlor ikväll med familjen så är lyx. Dock vet jag inte riktigt om min första semla räknas för var en saffransbulle med chokladmousse och apelsinmarmelad. Hahah låter som en väldigt udda kombo men var rätt gott faktiskt. Antar att det är för att de inte kan sälja något med mandelmassa (nötter) och många ogillar grädde. Har iaf haft en bra dag, om något lång och nu ska jag bara ta det lugnt, lyssna på musik och packa lite. Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!