Alla hjärtans dag♥

 
 
 
Hade en jättebra kväll igår som började med att jag, Alex och hans kompis promenerade hem till hem till Simon för att fira hans födelsedag i efterskott. Var tema att ha något rött plagg på sig (självklart när det är alla hjärtans dag) så fick låna ett linne av Isa i brist på röda toppar. Fotade tyvärr inget på festen, men serverades iallafall tacos och var väldigt trevligt. Sen efter festen promenerade vi hem till Alex för att kolla på film, spela buzz och äta grönsaker med dipp. Så blev en riktigt bra kväll♥

Kommentarer
Anonym

Varför lägger du ut bilder på min kille?

Svar: Varför kommenterar du min blogg hela tiden utan att berätta vem du är?
emelie

2015-02-18 21:28:38
Anonym

Du vet vem jag är

Svar: Nej det gör jag inte för du kommenterar alltid med olika namn eller anonym?
emelie

2015-02-19 20:15:57

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!