Äntligen internet

     
 
 
 
Heej har äntligen fixat wifi till rummet här i Val Thorens så känns skönt att jag inte behöver tänka på hur mycket pengar som dras på sms o att ringa nu när jag kan använda kik och skype i lägenheten. Bor i en minilägenhet med 2 sovrum och kök som är rätt trång för att vi har så mycket saker men väldigt mysig ändå. 
 
Har åkt skidor varje dag även om det var snöstorm idag och man knappt såg 10m framför sig. Fick ta ett varmt bad och dricka te när jag kom hem för att inte bli sjuk. Har lite ont i halsen men hoppas inte det blir värre. Har det iallafall väldigt bra även om jag hoppas på bättre väder imorgon så vi kan åka ännu mer! Hoppas allt är bra med er med, kram♡

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!