Födelsedagsbarn

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vaknade kl 12 imorse av att det börja spraka utanför dörren och några sekunder senare hör jag sång och familjen kommer in med tomtebloss och frukostbricka i rummet. Vid 2 tiden kom även mamma och My och Isas mormor med sambo förbi för att fira mig med presenter och tårta. Blev hur glad som helst när jag fick snowboarden jag önskat mig! Kommer ha snyggaste brädan i backen. Även superglad för pengar till körkort, en snygg partyklänning, armband och plattång/locktång. Så sjukt tacksam till alla som gjort min födelsedag så bra!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!