Sista dagen

 
 
 
 
Heej hur mår ni? Själv är jag rätt förkyld med halsont, hosta och massa snor. Men hindrar mig inte från att ge oss ut i backen. Var superfint väder både onsdag och torsdag så då var jag såklart tvungen att åka. Fotade hur mycket som helst så tog över en timme att ta sig ner för backen för att vi stannade upp för att ta bilder hela tiden. 
 
Känns lite sorgligt att der är sista dagen här i Frankrike, tiden har verkligen flygit fram. Tog några sista åk i backen idag med Anna, Viktor och Pontus, men snöar riktigt mycket idag och är dålig sikt så vi gav upp efter några timmar. Nu sitter jag och Anna på ett hotell framför en brasa och lånar internet samtidigt som vi dricker varm choklad. Hade internet på vårt rum förut men sen sluta det fungera helt så är lite segt. Men ska njuta av sista tiden här nu innan vi sätter oss på bussen hem imorgon och så blir det massa uppdatering med kamerabilder när jag kommer hem. Kram

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!