Gräddö dagar

 
 
 
 
 
 
 
 
Den svenska sommaren har inte direkt visat sin bästa sida de senaste dagarna, men tillräckligt med sol har vi ändå fått för att kunna köpa glass och äta frukost på bryggan mellan regnskurarna. Igår körde jag och My lite styrka och tränade, vilket känns i rumpan idag. Länge sen jag hade sån här grov träningsvärk. Ett tecken på att jag tränat alldeles för sällan på senaste tiden.. Sen cyklade vi till skogen och plockade blåbär som fick bli till en paj.
 
Farmor och farfar kom hit igår och ska stanna här tills på lördag och My och Isas mormor var här över dagen idag och fikade lite. Idag har vi även hunnit med att ta en båttur runt några av de närmaste öarna och promenerat. Blev såklart sjösjuk bara av att sitta i båten.. Verkligen inte min grej, måste skaffa åksjuketabletter till nästa gång! Men illamåendet går som tur är över rätt fort när jag väl kommit i land.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!