Morotskaka

 
Oj vad jag var trött när jag kom hem från jobbet igår. Började med att jag försov mig och vaknade 15 min innan bussen skulle gå, sen så jobbade jag 5,5h och hade ansvar för typ allt kändes det som. Även om det inte var jättemycket folk är det svårt att se till att allt är uppfyllt, diska brickor, vika happymealer, hjälpa till i kassan samtidigt som jag själv stog i driven... Var iallafall väldigt skönt att komma hem och vila och sen kom Viktor till mig på kvällen.
 
Idag har jag också jobbat men gick väldigt fort och nu sitter jag hemma på pappa och är sugen på morotskakan jag baka förut men som tog slut i förrgår :( Men kanske ska slänga ihop lite pannkakor till mellanmål. Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!