Slottsskogsparken

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag har vi strosat runt i slottsskogsparken här i Göteborg där det finns ett gratiszoo med getter, sälar, älgar (som hade gått ock gömt sig :/) och PINGVINER :D bland annat. Tycker att pingviner är hur coola och söta som helst, så att få se dom var deffenitivt dagens höjdpunkt ^^. Dock tycker man synd om dem som måste vara i en inhägnad som inte är så rolig.. Men de såg iallafall ut att må bra.
 
Efter att ha promenerat runt i parken och zoot så tog vi bussen in till centrum för att äta lunch och kolla i lite butiker. Hittade en supersnygg jacka för halva priset på rean som fick bli min även om den är alldeles för varm att ha nu. Men tänkte att jag förmodligen kommer ångra mig om jag inte köper den så nu slipper jag tänka på det i höst. Fick även med mig ett svart linne som jag kan visa senare. Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!