Taconight

 
 
Hallåj! Haft underbart väder ute på landet om man räknar bort att det blåste lite. Fungerade iallafall utmärkt att sola i lä bakom båthuset samtidigt som man pluggade körteori. Blev även ett dopp för mig som blivit en riktig badkruka denna sommar. Ändrade mig dock när jag hoppat från bryggan och landade i det 16 grader kalla (!) vattnet. 
 
Strax innan 5 hade jag packat ihop alla mina saker och pappa skjutsade mig till Norrtälje så jag kunde ta bussen hem till Stockholm. Väldigt smidigt att sl bussar går ända dit ut och gick fortare än jag trott.
 
Åkte direkt hem till Julia där hon, jag och Linnea hade riktig tjejkväll med tacos ute i trädgården. Supermysigt att lyssna på massa musik och prata om allt som hänt sen sist. Sluta med att vi kollade på tomorrowlandvideos och avundades alla som va där iår och förra året. Imorgon blir det massa jobb så är tur att jag fick en så bra dag idag och kunde ladda upp batterierna. Puss❤

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!