Bra kväll trotts all otur

 
Jag och Anna på väg till festen
 
Var på 18årsfest igår och hade en bra kväll med massa trevligt folk. Lite segt bara precis när jag skulle gå och upptäcker att nån druckit upp min dricka och rotat i väskan och att jag tappade bort min mobil i nån minut för att sen hitta den i hallen. Även om det bara var en cider för 20 kr så förstår jag inte hur man bara kan ta något från nån annan. Hade jag haft nåt av värde i väskan hade det kanske varit det som försvunnit...
 
Sen när jag skulle åka hem hade jag turen att hinna med en tidigare tunnelbana i slussen och slapp vänta i 30 min på nästa. Men såklart så är det signalfel i gullmarsplan och mitt tåg tas ur trafik. Tog istället buss till blåsut som var fullproppad, tog 10 min på sig att stänga dörrarna för folk rörde på sig så de öppnades hela tiden, och sen gå hem därifrån. Hade glömt att ta med både nycklar och hörlurar men som tur var så var Olivia vaken och kunde öppna dörren åt mig. Bästa känslan att få lägga sig i sängen sen ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!