En dag på stan

 
 
 
 
Hej! Mötte upp Anna i slussen runt klockan 12 där vi väntade på Jakob som var så snäll och tog med sig saker från mitt skåp i skolan som vi glömt. Efter det rörde vi oss in till stan för att kolla i butiker efter kläder till skolavslutningen och summerburst. Kom fram till att jag har massa kläder som jag kan använda så köpte bara 
ett par vita ballerina. Lunchade på Taco bar och var hur gott som helst.
 
Nu har jag precis varit hos mamma och hämtat en klänning jag ska ha på mig imorgon och cyklat därifrån till pappa. Blev hur varm som helst så var tvungen att ta en dusch. Men ska inte klaga på det fina vädret! Nu ska jag åka till Viktor, puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!