En vecka kvar till sommarlov

 
Saknar den här tjejen♥

Heej, hade bara 2 lektioner igår och fick sluta efter vi gått igenom kemi riksprovet och haft redovisning. Var ett ynka E poäng från ett B! Lite surt att vara så nära men är så sjukt stolt över mig själv för trodde jag skulle få knappt ett E. Sen åkte jag hem till Viktor och vi fixade hemmagjorda hamburgare som blev himmelskt goda! Pluggade lite, men slutade med att vi kollade disneyfilm och kollade roliga klipp på Youtube istället. 
 
Idag har jag vart ledig så har blivit en hel del plugg. Tråkigt men väldigt behövligt!
dBara att bita ihop nu på slutspurten, om en vecka får jag sommarlov! ^^ Är inte långt kvar tills Linnea kommer hem från USA heller. Längtar så!♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!