Sista skoldagen i 2an avklarad

 
 
 
Efter mitt 9 timmars långa jobbpass igår kom jag hem till detta: Lax med cashewnötter och choklad macarons till efterrätt! Hur gott som helst när man är helt slut och knappt hunnit äta på hela dagen. Resten av kvällen spenderades till att plugga teknikhistoria vilket lönade sig då jag gjorde kompliteringsprovet imorse och fick A ^^. Så skönt att lyckas höja betyget i en 150 poängskurs när jag sänkte mig i svenska. Fick även tillbaka våra nationella prov i fysik där jag lyckades få ihop ett D, även om jag hade tillräckligt med A poäng för ett B.. Men hamnar som tur var på ett C i slutbetyg så är jag nöjd med. Nog med betygssnack. Nu ska jag laga mat och fira att jag är klar med allt plugg i 2an!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!