Inredningstankar

 
Lite inspiration och saker jag planerar att köpa på Ikea till min lilla studentlägenhet. Får tyvärr inte sätta upp nåt på väggarna, så får försöka fixa så jag får mer förvaring på andra sätt. Den långa spegeln är perfekt eftersom den har en fot och krokar på baksidan som man kan hänga upp kläder på. Sen badrumshyllan i samma serie så jag får plats med lite handuksförvaring. Sen även en plastväxt, rosa handdukar och en rosa matta så badrummet blir mysigare.
 
Golvet i stora rummet är av plast o inte särskilt snyggt så ska införskaffa mig en stor matta som täcker större delen av golvet i svart och vitt troligtvis. Måste även köpa en bra skrivbordsstol, men har inte hittat nån jag vill ha än så länge så måste leta vidare. Längtar verkligen till jag får iordning i lägenheten! Känns viktigt att jag trivs i mitt nya hem när jag flyttar ensam till en ny stad! Tyvärr ligger närmaste Ikea i Haparanda ca 2h bort, så blir troligtvis så att jag beställer hem det viktigaste först via nätet och sen åker dit när jag har möjlighet och köper handdukar och sånt som man inte kan beställa❤️

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!