Vardagsrutin

 
 
 
Hej på er! Måste ta och fota lite så jag har lite andra bilder än bara de jag tar på min mellis! Inte för att min smoothiebowl med granola inte blev fin och god utan för att det ska bli lite variation här på bloggen.
 
Idag har vi haft 2 lektioner i Teknisk Arkitektur och en i Differentialkalkyl, vilket typ kommer vara standard för mig alla vardagar 2 månader framåt. Men nu är jag hemma och ska jobba de matteuppgifter jag inte hann göra på lektionen, beställa lite kurslitteratur och skruva ihop lite små möbler jag köpte igår med Linnea och Sofia. En skrivbordsstol, ett bordsskåp att förvara mat som inte är i kylen och en liten byrå med tre lådor som jag inte bestämt om jag ska sortera smutstvätt i eller ha rena underkläder i.. Ska försöka fixa ihop ett inlägg med massa bilder på min lägenhet, men måste komma iordning först så har en del kvar att köpa in och organisera. Puss♥

Kommentarer
Tovegranfeldt

åhh gott!

2016-08-30 21:32:37
URL: http://nouw.com/tovegranfeldt

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!