Onsdag

 
Heej hur är läget?? Själv drunknar jag snart i plugg, men väljer ändå att unna mig en lugn dag idag o ladda batterierna. Imorgon är det matteprov som gäller och på fredag ska gymnasiearbetet och en vetenskaplig text i engelska vara inlämnade.. Men försöker vara positiv och optimistisk att jag ska hinna med allt och samtidigt prestera! Imorgon ska jag även provjobba för första gången på Naked Juice bar, så är väldigt taggad på det ^^ och på fredag ska vi fira min födelsedag i efterskott hos pappa så händer mycket kul nu dagarna framöver. Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!