Serpentiner och ballonger till mig♥♥

 
Heej! Hade en supermysig dag igår som började med att jag och Anna och Jacob åkte och köpte present till mamma efter skolan. Sen åkte jag och Anna till henne och bokade resa till Cypern! ^^ Ska bli så sjukt kul! Åker några veckor efter studenten och ska vara borta i solen i en vecka ♥♥♥
 
På kvällen blev jag firad hemma hos pappa i efterskott med god middag, presenter och tårta. Så söta som hade fixat det så fint med ballonger, serpentiner och blommor till mig i köket. Efter firandet drog jag, Anna och Linnea ut och drack drinkar och mötte även upp Johanna och hennes kompisar. Var för trötta för att gå till nån klubb och dansa så var supermysigt att bara sitta o snacka med mina fina vänner♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!