Sovmorgon och frukost♥

 
 
 Oj vad mycket det har varit de senaste dagarna! I fredags var jag med mamma efter skolan och köpte in lite saker till min studentmottagning. I lördags jobbade jag och sen på kvällen åkte jag, Anna och Anton till en fest ute i nacka som en klasskompis hade. Så kul och mysigt att så många från klassen och skolan var där! Kom hem strax före 4 på natten o då var vi verkligen helt slut!
 
På söndagen tog jag o Anton sovmorgon, åt frukost/brunch och kollade film innan vi åkte för att gratta våra mammor på morsdag. Passade på att hämta lite saker från mamma. Hämtade bland annat mitt nya bankkort då jag tappade bort det tillsammans med nycklar, presentkort och jacka i måndags.. Åkte vidare till pappa och lämnade allt och sen hem till Julia. Mer om kvällen kommer sen♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!