Bilder på min lägenhet

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Äntligen har jag fått relativt iordning i min lägenhet här i Luleå. När jag precis flyttade in var jag lite skeptisk till att jag skulle bo här då det var tejpmärken på tapeterna och repigt skrivbord och soffbord, men jag har löst det bra med vaxdukar över skrivbordet och tejpmärkena tänker jag inte på lika mycket längre när jag har fyllt lägenheten med mina egna saker. Det är ändå otroligt hur mycket saker och möbler man får in på 21,5kvm!
 
Det enda jag kan känna att jag saknar är ett eget kök, men funkar ändå bra att dela ett kök med 11 andra, sällan det är någon annan där samtidigt som mig och lagar mat. Har maten på mitt egna rum, men verkar inte vara någon som går och tar mat av andra.
 
Tycker det är skönt att det ingick lite möbler, hade inte fått med mig en grej till när jag och mamma körde hit mina saker med bilen. De möbler som jag saknat har jag köpt från jysk och ikea. Finns två stora garderober i hallen, men har köpt en byrå och klädställning för att jag har så mycket kläder hahah.

Kommentarer
Britt Johansson

Vad mysigt du fått i din student lya.bra smak.lycka till.

2016-10-13 18:07:20

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!