STHLM Brunch Club

 
 
 
 
 
 
 
 
Äntligen hemma för första gången sen jag flytta till Luleå för 2 månader sen! Kom hit igår kväll och var riktigt smidigt att flyga till Arlanda och sen ta flygbussen därifrån till Tcentralen där mamma väntade på mig♥ 
 
Idag har jag och Anna varit och brunchat på Sthlm brunch club, som lika gärna skulle kunna vara frukost-himmelen. Var så grymt gott! Vi gick därfifrån otroligt mätta och har promenerat runt på stan resten av dagen och shoppat lite. Passar på att handla lite kläder nu när jag är hemma och har så bra utbud ^^. Hade tänkt köpa rosa handdukar till lägenheten, men hittade inga jag gillade så får leta mera nån annan dag. 
 
Nu ska jag hjälpa mamma som precis kom hem från jobbet att laga tacos. Sen blir det film och myskväll. Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!