Nerja 2017

Hej på er! Har äntligen lyckats välja ut och ladda upp bilder från spanien resan som jag kom hem ifrån för över en månad sen nu. En aning försenat bara. Ska inte göra massa ursäkter, men saknar verkligen min dator som är kvar i Luleå.. Fick låna mammas inte så snabba laptop nu istället för ingen annan i min familj verkar ha en dator där man kan koppla in minneskortet från kameran.
Aja nu hade jag iallafall tid och ork (mellan alla jobbpass och umgås med vänner och familj) att göra detta inlägg, så enjoy!♥

Landade i ett 34 gradigt Spanien och kom fram till den fina villan Fredriks familj hyrt. Dock hade det blivit fel med bokningen så vi fick bo mycket längre ifrån stranden och sen byta boende efter en vecka.

Hade iallafall en väldigt fin utsikt, pool och hyrbil så vi kunde åka till stranden, så var inga problem

Ett av alla fina hus som låg på gatan

Vi hängde på stranden i princip varje dag då det var för varmt att göra annat

En underbart god lax och chevresallad

Även om det var varmt och 30 grader plus hela resan så blåste det en hel del så gick bra att ligga på en solstol utan att dö av värmeslag och bli drängt i svett. Det tråkiga var dock att det var röd flag de flesta dagar så då vågade vi inte bada. Var superstora vågor även vid gul flag och dom var hur roliga som helst att bada i, men märkte ju att det var vattenströmmar som gjorde att man drogs åt ett håll så när vi skulle gå upp från vattnet igen så var vi helt plötsligt 100 meter ifrån den plats vi gick i vid.

Jag och Fredrik tog en liten promenad till en park som låg ovanför strandpromenaden med massa fina blommor och palmer

En av dagarna åt vi middag på en av de mysigaste restauranger jag någonsin varit på med utsikt över havet och massa fina blommor och detaljer.

Hade utsikt över Balcon de Europa och den fina solnedgången

Min fina älskling redo för restaurang och en kväll i Nerja stad

Många av husen i Nerja stad hade fina små balkonger med kakel/mönster under

Tråkigt nog hade jag inte med mig laddaren till kameran och batteriet tog slut 2 dagar innan jag åkte hem. Väldigt klantigt av mig. Men kommer lite mer bilder från resan i ett annat inlägg från en av dagarna då vi var på utflykt senare.
Jag hade iallafall en underbar resa med min kärlek och var superkul att få följa med honom och hans familj. Puss♥