Andra advent

 
 
Ännu en helg som bara swishar förbi. Känns som man knappt hunnit med något även fast jag hunnit vara på stan både igår och idag med Fredrik och letat julklappar, haft tjejmys med Linnea i fredags och bakat saffransbullar igår. Känns väldigt skönt att det bara är en sista skolvecka nu och sen 2 lektioner nästa vecka måndag tisdag. Sen får jag äntligen flyga hem till Stockholm och ha lite ledigt!♥ 
 
Jag har även hunnit gymma idag och sen varit på philm - skolans filmsektion som visar storfilmer/biofilmer varje söndag. Denna vecka var det Thor Ragnarök som visades.
Nu ska jag ta och göra mig redo för att sova och ladda upp batterierna inför morgondagen som är fylld med plugg. Puss
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!