Nya lägenheten!

 
Nya bordet som jag beställde från Furniture Box och stolarna är köpt i andrahand, men kommer från Ikea. Mina fina blommor jag fick har tyvärr börjat sloka rejält så måste hitta något annat fint att ha på bordet! Underläggen jag fick av mamma är tyvärr lite för stora men de får överlappa varandra och skydda bordet tills jag hittat ett par som är mindre.
 
 
Skrivbord och spegel. Tanken är att jag ska sätta upp en eller två små hyllor över skrivbordet så jag får lite mer förvaring till skolsaker.
 
 
 
Byrån jag köpte till första rummet passade perfekt i hallen med spegeln och smycken ovanpå ^^.
 
 
Nya vit/silvriga taklampan skymtas i hörnet som Anna hjälpte mig sätta upp i helgen♥
 
 
Mina fina gardiner jag fick av mormor i födelsedagspresent♥ 
 
 
Sängen och mitt nattduksbord med den fina Goerg Jensen ljusstaken jag fick i studentpresent! Saknas en ljusgrå sänggavel som är beställd och på väg hem till mig inom en vecka.
 
Äntligen har jag lyckats fota några bilder på nya lägenheten! Har väntat länge eftersom jag helst velat visa den när den är någolunda färdigfixad, välstädad och när det är ljust ute. Köket och hallen är dock kaos så det får ni se en annan gång.
Fick det nya köksbordet i fredags lagom till Anna kom hit och tycker det blev superbra! Lagom stort och enkelt så det passar in i min lilla lägenhet. Fick hem mina posters som jag ska försöka få upp på väggen ovanför sängens långsida nu i helgen. Tror det kommer bli hur bra som helst!♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!