Mahalo

 
 
 
 
 
          
 
Hej på er! Spenderade förra veckan hemma i Luleå och hade bara fokus på att plugga matte. Hann inte ens packa upp resväskan tyvärr för ville lägga all energi på att lära in allt från kursen jag läste för över 1,5 år sen på 4 dagar. Men efter tentan i fredags fick jag äntligen semester och satte mig på ett plan tillbaka till Stockholm.
 
Haft en intensiv helg och försökt spendera tid med så många som möjligt: varit med Fredrik hos hans föräldrar på fredagen. Gått i butiker i Farsta och ätit middag med mamma på lördagen, för att sen åka och träffa Julia och ha myskväll med henne. Sen på söndagen var jag och Olivia och brunchade på Mahalo och mötte sedan upp Anna också innan jag behövde skynda mig iväg till Hässelby och äta middag med Fredrik och hans familj. 
Vart alldeles för stressigt och vi var nära på att missa tåget till Gävle, men det gjorde vi som tur var inte! Mådde dock inte bra av att ha varit stressad hela dagen och dessutom druckit 2 kaffe så var alldeles skakig när vi äntligen kunde sätta oss ner på tåget och andas. Nu blir det dock en lugn vecka i Gävle och ladda upp batterierna innan kurserna drar igång på måndag. Puss♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!