Min måndag

        
 
Hej! Hade skrivit längsta inlägget på länge om min helg i Gävle och precis när jag är klar så försvinner det :( . Skulle bara ändra ett stavfel och råkar hålla in ordet lite för länge och så hoppar Ipaden till en googlesökning på det ordet istället. Sen är inlägget borta när jag försöker backa... Får försöka samla energi och göra det imorgon istället. Bjuder på 2 bilder från idag sålänge då jag åt bananpankakor till frukost och sen har jobbat från 8-18. Pratat med min älskling, ätit middag med mamma och legat i soffan sen jag kom hem bara. Imorgon taggar jag sovmorgon och börjar inte jobba förän kl 12!♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!