Två intensiva dygn

           
 
I fredags tog jag tåget till Gävle för att spendera ett dygn med min kärlek♥ Ett ganska spontant beslut då jag bokade biljetterna två dagar innan. Väl framme blev jag uppmött på stationen av min snygging som kom direkt från jobbet.
 
 
 
 
Vi hade bokat bord kl 9 på kvällen och när vi promenerade till restaurangen var himmlen alldeles rosa och magisk
 
 
Åt middag på Pinchos där vi beställde in drinkar och massa smårätter att dela på. Älskar deras sötpotatispommes och hittade två nya favoriter som var mozzarellasticks och skaldjurspaella.
 
 
          
 
 
 
 
 
 
 
På lördagen hade vi tänkt att äta brunch på stan, men visade sig att de fortfarande hade sommarstängt tyvärr. Men det gjorde inget för då bestämde vi oss för att testa caféet som ligger i huset brevid Fredriks istället och det var supergott. Jag åt en macka och cheescake och Fredrik tog deras parmapizza, var hur gott som helst. Fanns även våfflor, smoothiebowl och goda sallader på menyn som vi måste tillbaka och testa!♥ Sen blev det att kolla i lite butiker och köpa smoothie innan jag var tvungen att röra mig tillbaka till Stockholm.
 
         
 
 
 
Gick förbi Prideparaden på väg till tågstationen. Synd att vi inte hann stanna och kolla längre, men fick iallafall se alla glada människor vifta med flaggor och blåsa såpbubblor♥
 
            
 
1h och 20 min senare var jag tillbaka i Stockholm. Satt och kollade på ipaden hela vägen hem och var varmt på tåget så blev rejält åksjuk tyvärr. Mötte upp Anna direkt när jag kom fram och vi satte oss på Fridays uteservering med varsin jordgubbslemonad. Kändes mycket bättre när jag fick sitta ner och andas friskluft som tur var.
 
 
            
 
Lite senare rörde vi oss mot Gnarly burger för att möta upp några från gamla gymnasieklassen och äta tillsammans. Riktigt kul att vi ändå blev ett gäng på 14 personer som åt och spelade biljard tillsammans. Många hade jag inte sett sen studenten för över 2 år sen, så var roligt att höra vad alla sysslar med nu!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!